Kääntäminen auttaa sinua lähettämään syksyn kuulumiset asiakkaillesi
- Robert Rehn
- Aug 7
- 1 min read
Updated: 21 hours ago
Elokuun käynnistyessä on erinomainen aika ottaa yhteyttä asiakkaisiin ja kertoa yrityksesi ajankohtaisista uutisista. Syksy tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia ja haasteita, ja on tärkeää pitää asiakkaat ajan tasalla kaikista muutoksista ja kehityksistä.
Voit kertoa asiakkaille tulevista tapahtumista ja kampanjoista. Onko yritykselläsi suunnitteilla syksyn alennusmyyntejä, uusia tuotelanseerauksia tai asiakastapahtumia? Näistä tiedottaminen hyvissä ajoin auttaa asiakkaita suunnittelemaan ja valmistautumaan.
Syksy on hyvä aika muistuttaa asiakkaita yrityksesi tarjoamista palveluista ja tuotteista. Voit esimerkiksi korostaa kausituotteita tai -palveluita, jotka ovat erityisen ajankohtaisia syksyllä.
Tämä voi auttaa asiakkaita löytämään juuri heille sopivat ratkaisut ja lisäämään myyntiäsi.
Voit hyödyntää syksyn alkamista asiakaspalautteen keräämiseen.
Kysy asiakkailta, miten he ovat kokeneet palvelusi tai tuotteesi, ja mitä parannuksia he toivoisivat. Tämä ei ainoastaan auta sinua kehittämään liiketoimintaasi, vaan myös osoittaa asiakkaille, että heidän mielipiteensä on sinulle tärkeä.
Jos haluat palvella asiakkaitasi ruotsiksi, niin kääntäminen on oiva tapa tavoittaa tätä tehdä. Pyydä käännöstarjous ja varmista, että viestisi tavoittaa mahdollisimman laajan asiakaskunnan ja että kaikki asiakkaasi saavat tietoa yrityksesi ajankohtaisista asioista heidän omalla kielellään.
Mitä mieltä sinä olet? Käytätkö jo kääntämispalveluita tavoittaaksesi yhä suuremman osan asiakaskunnastasi? Voit jättää kommentin tai viestin robert.rehn@fikseri.fi
Klikkaa kuvaa siirtyäksesi Kääntämisen -infosivulle:
Comments