ASIAKASPALVELUN VALMENNUKSET
Fikserin valmennuksilla nostat asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden uudelle tasolle. Valmennuksissamme asiakkaita työssään kohtaavat asiantuntijat ja asiakaspalvelun työntekijät oppivat asiakastyytyväisyydestä ja -kokemuksesta ja näihin vaikuttavista asioista.
Fikserin asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen valmennusten teemoja
-
Asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys
-
Ostamisen sujuvuus
-
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja sen vaikutus myyntiin
-
Vinkit käytännön asiakaspalveluun: käyttäytyminen, äänenkäyttö, sanojen valitseminen
-
Reklamaatiotilanteet, hankaliin tilanteisiin reagoiminen
Varaa maksuton ensimmäinen käynti!
Alkukartoituksessa käymme läpi valmennuksen tarpeet ja tavoitteet ja ideoimme valmennuksen sisältöä ja toteutusta.
Varaa tapaaminen heti!
HENKILÖKOHTAINEN VALMENNUS ASIAKASPALVELUN AVAINHENKILÖLLE
Suoritus: Live / Online
RYHMÄVALMENNUS ASIAKASPALVELUTIIMILLE JA MUILLE ASIAKKAITA KOHTAAVILLE ASIANTUNTIJOILLE
Suoritus: Live / Online
MIKROVALMENNUKSET ESIM. HELP DESKIN TAI CALL CENTERIN ASIAKASPALVELIJOILLE, JOLLOIN JOKAINEN VOI OSALLISTUA VUOROLLAAN
Suoritus: Live / Online