
ASIAKASPALVELUN VALMENNUKSET
Fikserin valmennuksilla nostat asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden uudelle tasolle. Valmennuksissamme asiakkaita työssään kohtaavat asiantuntijat ja asiakaspalvelun työntekijät oppivat asiakastyytyväisyydestä ja -kokemuksesta ja näihin vaikuttavista asioista.
Fikserin asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen valmennusten teemoja
Asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys
Ostamisen sujuvuus
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja sen vaikutus myyntiin
Vinkit käytännön asiakaspalveluun: käyttäytyminen, äänenkäyttö, sanojen valitseminen
Reklamaatiotilanteet, hankaliin tilanteisiin reagoiminen
Varaa maksuton alkukartoitus!
Alkukartoituksessa käymme läpi valmennuksen tarpeet ja tavoitteet ja ideoimme valmennuksen sisältöä ja toteutusta.
Varaa tapaaminen heti!

HENKILÖKOHTAINEN VALMENNUS ASIAKASPALVELUN AVAINHENKILÖLLE
Live / Online

RYHMÄVALMENNUS ASIAKASPALVELUTIIMILLE JA MUILLE ASIAKKAITA KOHTAAVILLE ASIANTUNTIJOILLE
Live / Online

MIKROVALMENNUKSET ESIM. HELP DESKIN TAI CALL CENTERIN ASIAKASPALVELIJOILLE, JOLLOIN JOKAINEN VOI OSALLISTUA VUOROLLAAN
Live / Online