Convention

ASIAKASPALVELUN VALMENNUKSET

Fikserin valmennuksilla nostat asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden uudelle tasolle. Valmennuksissamme asiakkaita työssään kohtaavat asiantuntijat ja asiakaspalvelun työntekijät oppivat asiakastyytyväisyydestä ja -kokemuksesta ja näihin vaikuttavista asioista.


Fikserin asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen valmennusten teemoja


  • Asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys

  • Ostamisen sujuvuus

  • Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja sen vaikutus myyntiin

  • Vinkit käytännön asiakaspalveluun: käyttäytyminen, äänenkäyttö, sanojen valitseminen

  • Reklamaatiotilanteet, hankaliin tilanteisiin reagoiminen

Varaa maksuton alkukartoitus!


Alkukartoituksessa käymme läpi valmennuksen tarpeet ja tavoitteet ja ideoimme valmennuksen sisältöä ja toteutusta.


Varaa tapaaminen heti!

 
Client 2

HENKILÖKOHTAINEN VALMENNUS ASIAKASPALVELUN AVAINHENKILÖLLE

Live / Online

Client 3

RYHMÄVALMENNUS ASIAKASPALVELUTIIMILLE JA MUILLE ASIAKKAITA KOHTAAVILLE ASIANTUNTIJOILLE

Live / Online

Client 5

MIKROVALMENNUKSET ESIM. HELP DESKIN TAI CALL CENTERIN ASIAKASPALVELIJOILLE, JOLLOIN JOKAINEN VOI OSALLISTUA VUOROLLAAN

Live / Online

 

Kokemus asiakaspalvelun valmennuksista


Fikserin Robert Rehnillä on kymmenen vuoden kokemus asiakaspalvelukokonaisuuksien kehittämisestä muun muassa Baltian maissa, Skandinaviassa ja Irlannissa. Esimerkiksi 3 000 kuukausittaisen puhelun asiakaspalvelussa saavutettu 90 prosentin asiakastyytyväisyys puhuu puolestaan.