top of page
fikseri_robert_rehn_konsultti_aurinko.jpg

JOHDON KONSULTOINTI JA PROJEKTIT

Fikserin konsultointi on ravistelua ja kyseenalaistamista – miten voimme kehittyä ja tehdä toisin ja fiksummin kuin mihin olemme tottuneet? Monella tapaa sidosteiset ja päällekkäiset palaset vaikuttavat yrityksen menestykseen.


Autamme sekä satunnaisissa konsultoinnin ja projektinhallinnan tarpeissa että pitkäkestoisten projektien hallinnassa ja optimoinnissa.

Convention

SPARRAUS JA MENTOROINTI

Sparraus ja mentorointi tähtäävät tavoitteelliseen kehittymiseen ja tuloksiin – yhdessä keskustellen asetamme sinun tilanteessasi oikeat ja täsmälliset tavoitteet, löydämme ratkaisut ja motivaation ja kuljemme määrätietoisesti kohti onnistumistasi.


Sparraus sopii yrittäjälle, esimiehelle, kehittyvälle johtajalle ja työntekijälle.

Conference Room

ASIAKASPALVELUN VALMENNUKSET

Fikserin valmennuksilla nostat asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden uudelle tasolle. Valmennusten teemoja ovat esimerkiksi asiakaskokemus, asiakastyytyväisyys ja sen mittaaminen, ostamisen sujuvuus ja reklamaatiot ja hankalat tilanteet.


Valmennukset räätälöidään joko yksittäiselle työntekijälle tai tiimille. Joustavat mikrovalmennukset palvelevat help deskin tai call centerin asiakaspalvelijoita.

bottom of page