JOHDON KONSULTOINTI JA PROJEKTIT
Fikserin konsultointi on ravistelua ja kyseenalaistamista – miten voimme kehittyä ja tehdä toisin ja fiksummin kuin mihin olemme tottuneet? Monella tapaa sidosteiset ja päällekkäiset palaset vaikuttavat yrityksen menestykseen.
Autamme sekä satunnaisissa konsultoinnin ja projektinhallinnan tarpeissa että pitkäkestoisten projektien hallinnassa ja optimoinnissa.
SPARRAUS JA MENTOROINTI
Sparraus ja mentorointi tähtäävät tavoitteelliseen kehittymiseen ja tuloksiin – yhdessä keskustellen asetamme sinun tilanteessasi oikeat ja täsmälliset tavoitteet, löydämme ratkaisut ja motivaation ja kuljemme määrätietoisesti kohti onnistumistasi.
Sparraus sopii yrittäjälle, esimiehelle, kehittyvälle johtajalle ja työntekijälle.
ASIAKASPALVELUN VALMENNUKSET
Fikserin valmennuksilla nostat asiakaspalvelun ja asiakastyytyväisyyden uudelle tasolle. Valmennusten teemoja ovat esimerkiksi asiakaskokemus, asiakastyytyväisyys ja sen mittaaminen, ostamisen sujuvuus ja reklamaatiot ja hankalat tilanteet.
Valmennukset räätälöidään joko yksittäiselle työntekijälle tai tiimille. Joustavat mikrovalmennukset palvelevat help deskin tai call centerin asiakaspalvelijoita.