Conference Room

JOHDON KONSULTOINTI JA PROJEKTIT

Menestyvän yrityksen toiminnassa on aina kysymys sekä ihmisistä että prosesseista. Monella tapaa sidosteiset ja päällekkäiset palaset vaikuttavat yrityksen menestykseen. Fikserin konsultointi on ravistelua ja kyseenalaistamista – miten voimme kehittyä ja tehdä toisin ja fiksummin kuin mihin olemme tottuneet?


Yrityksen ulkopuolinen konsultti auttaa tutkimaan yrityksesi liiketoimintaa kriittisesti ja löytämään kehitystarpeet ja ratkaisut. Kun olemme tunnistaneet kehitystarpeen, muodostamme projektin. Projektinhallinnassa yhdistyvät taloudellinen optimointi, vaiheistus, aikataulutus, resurssien koordinointi ja kokonaisuuden hallinta.

"Myynti löytää sinulle asiakkaan – Fikseri auttaa pitämään hänet!"

Fikserin konsultoinnin ja projektinhallinnan palvelut sopivat yrityksellesi esimerkiksi, kun:


  • haluatte tarkastella ja arvioida nykyisiä toimintatapoja ja prosesseja ja löytää uusia toimintamalleja

  • etsitte kannattavaa kasvua

  • yrityksessänne on käsillä kehitysprojekti, mutta projektipäällikkö puuttuu

  • uusi palveluidea kaipaa tuotteistamista

  • käynnissä oleva projekti on ajautunut tuuliajolle ja tarvitsee luotsin

  • uuden järjestelmän käyttöönotto ontuu

  • asiakaskokemus, asiakaspalvelun kokonaisuus ja service desk kaipaavat rakentajaa tai optimoijaa


Asiakaskokemuksesta kilpailuetu

Jokaisesta asiakkaan kohtaamisesta yrityksesi ja henkilöstösi kanssa syntyy asiakaskokemus, joka rakentuu kohtaamisessa syntyneistä mielikuvista ja tunteista. Onnistunut ja hyvä asiakaskokemus vahvistaa asiakkaan ja yrityksesi välistä suhdetta.


Olette onnistuneet, kun asiakkaan kokemus vastaa hänen odotuksiaan – tai ylittää ne!


Fikserin Robert Rehnillä on kymmenen vuoden kokemus asiakaspalvelukokonaisuuksien kehittämisestä muun muassa Baltian maissa, Skandinaviassa ja Irlannissa. Esimerkiksi 3 000 kuukausittaisen puhelun asiakaspalvelussa saavutettu 90 prosentin asiakastyytyväisyys puhuu puolestaan.


Yrityksenne synnyttämään asiakaskokemukseen voi vaikuttaa, ja asiakaspalvelua voi kehittää monin eri tavoin.

Varaa maksuton alkukartoitus!

Alkukartoituksessa käymme läpi lähtötilanteen ja tavoitteet. Tunnin mittaisessa tapaamisessa saat jo näkemystä ja ideoita! Lopuksi saat yhteenvedon, mistä on hyvä lähteä liikkeelle.


Varaa tapaaminen heti!

Tutustu myös asiakaspalvelun valmennuksiin!

 

Konsultoinnin ja projektinhallinnan palvelut


Autamme sekä satunnaisissa konsultoinnin ja projektinhallinnan tarpeissa että pitkäkestoisten projektien hallinnassa ja optimoinnissa. Fikserin palveluiden hinnoittelu on läpinäkyvää ja tiedät investointisi yhteistyöstä sopiessamme.


Fikserin konsultoinnin ja projektinhallinnan palvelut perustuvat tuntihintaan 120 € (+ alv. 24 %). Projektipäällikkö tai liikkeenjohdon konsultti päiväksi  (á 750 € + alv. 24 %) on toimiva ratkaisu, mikäli tarvitsette säännöllisen kumppanin yritykseenne.